



Opłatę pobiera się w momencie dostawy lub w inny sposób uzgodniony podczas potwierdzenia zamówienia.
Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Zamówienia będą realizowane za dodatkową opłatą za przesyłkę.
Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna czyli fakturę VAT.
Podczas dokonywania przedpłaty:
- Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto: 42 1160 2202 0000 0001 8889 7072.
- Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer, datę zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia), podać nazwę instytucji/osoby zamawiającej oraz dopisać hasło "Zamówienie internetowe".
- Po dokonaniu wpłaty należy faksem przesłać potwierdzenie wpłaty (kopii polecenia przelewu lub blankietu pocztowego) na numer faksu: 22 723 74 01 lub na e-mail: biuro@rip.com.pl
W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.

